Tuesday, April 13, 2010

**CintA**




Langkah makin panjang menuju ke arah itu..
aku... pasti di sana kau menunggu..
biar pun telah jiwaku.. ternampak olehmu..
aku... pasti kau lebih tahu..
ku merenung dan merindu..
jelas untuk mu kasih..
hanya untuk mu..
yakin aku hampiri dirimu yang semakin jauh...
yakinkah mu menanti diirku yang sering keliru..
kan ku tuju... dan di situ halakanlah aku..
resah yang makin hilang..
tinggalkan jejakku... aku pasti mahu mu begitu..

biar terkandang waktu... takdir mencarimu..
aku... pasti kau la yang satu...
kau.. merenung dan merindu...
jelas untuk ku kasih..
hanya untuk ku..

yakin aku hampiri dirimu yang semakin jauh..
yakinkah mu menanti diriku yang keliru..
kan ku tuju.. halakanlah aku..
yang ku inginkan adalah cinta..





Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment