Wednesday, July 21, 2010

rindu !

omg.. aku sgt rindu dgn die.. dgn mmbe2 ..
da lme xjumpe die.. da lme xjumpe mmbe2..
molek lg ke x agknye die tuh.. cantik n hensem lg ke x mmbe2 aku tuh..
i miss my love.. i miss my dear frens..
ddy.. i miss u..
myra.. i miss u..
amy.. i miss u..
capiQ.. i miss u..
knap.. i miss u..
fana.. i miss u..
faz.. i miss u..
kina.. i miss u..
acid.. i miss u..
ddy,myra,capiQ,acid..
aku rindu nk lpk2 ngn korg .. kte kan slalu kua lepak ramai2..
mengaruk ntah ape2 je..
fana.. aku rindu naik moto ngn kau..
kau kan slau dtg uma aku.. bwk aku jln2 naik moto..
amy,faz,kina,knap.. aku rindu korg slalu on9 fb ngn aku..
slalu coment2 kt wall korg..
skunk da xbole nk texting slalu..
bile korg nk balek??
lepas nih sape lg nk tinggal kan aku kt sini..
huhhh.. rase sunyi sangat..
mcm rase tersisih..
emmmm.
rindu !

Thanks for reading Handsome and Pretty :)

1 comment:

  1. bukan anda shaja yg mrindui si dia...dye mmbritahu saya yg dye juga amat mrindui bea...dye slalu pkirkan pcl anda di sana...dye brcite2 untuk mncari kesenangan di masa hadapan untuk brsama ngn bea...dye snggop wt ape jek dmie bea...tpie skunk knpe bea snyap kan dri dari dia?dia mncari2 bea...askom.

    ReplyDelete