Tuesday, August 17, 2010

Bukan rezeki aku..


td ptg on9 fb je ade due msg kt inbox.. mcm biasa bukak.
: nak jadi guru sandaran x kat SKTD .. ASAP.. tq.. :
dpt msg nih dari cezen aku.. wahhh rase happy mcm nak gila..
da laa cita2 aku mmg nak jd cikgu dari dulu.. pulak tuh
Sktd tuh sek ren aku dari djh 1-6.. then tibe2 pulak dapat msg ni..
alaaa.. mcm xpercaya.. tp dlm hati da kata layak ke aku..
mungkin juga layak sbb guru sandaran je.. ganti mana2 cikgu kt sek tuh yg cuti..
lebih kurg mcm tuh laa.. lg pun just ajar bm n muzik ..
ouhh betul2 teruja sbb aku suka gila subjek bm..
pade mse same mesti ade berharap dapat..
lastly, cezen aku bgtau xdapat daaa.. sbb ade org lain da apply dulu..
terlambat skit..
xpe laa.. aku aggap tuh bukan rezeki aku..
even aku hampe sikit yelaa sbb aku nak jadi cikgu dari kecik g .. cita2 sejati tuh.. :)
mungkin ade peluang lain bila2 nanti.. insyaallah..

Thanks for reading Handsome and Pretty :)

2 comments:

  1. peluang ada kat mana2 je, mana tau lepas ni jadi cikgu terus :)

    ReplyDelete
  2. u r ryte .. tengs dear.. mudah-mudahan..
    aminnn.. :)

    ReplyDelete