Saturday, April 23, 2011

4 bulan kongsi bilik

salam readers .
pejam celik pejam tak celik celik . ehh . pejam celik balik lah . hampir 4 bulan hidup dengan roomate aku , nur ezzati bt omar . dia semester akhir kat sini . tak tau lah dapat jumpa lagi ke tak kan . yang bestnya course dia sama ngn aku . kalau ada assignment ke ape yang aku tak paham , aku selalu la tanya dia . kan senang kerja tu . :) . okay , dia sangat baik dan comel ! sumpah tak tipu . one thing yang aku tak boleh lupa , dia kemas barang2 aku . masa tuh aku balik rumah nak cepat . kain baju bersidai kat bawah sempat angkat then letak je atas katil . meja tulis bersepah . then , aku balik semula tengok kain baju yang aku tinggalkan tu dah siap berlipat . cadar pun dah bersiap pasang kat katil . meja tulis aku jadi kemas . TERHARU GILA BAPAK boleh . haa roomate kau ada macam roomate aku ? tak ada kan ? . tapi sepanjang 4 bulan tu , kitorang jarang bersama kot . aku rasa macam tuh la . aku jarang lekat kat bilik , dia pun macam tuh gak . kadang2 menginap kat bilik orang lain . alaaa biasa la tuh . hee . one more thing , kitorang ni sharing is caring . hihi . aku pakai barang dia, dia pakai barang aku . ape2 pun , dia roomate pertama aku dan dah tentu2 aku ingat dia lebih lepas ni .

note to kak ijat :

1. ingat B slalu lepas ni .
2. B sayang akak lebih lah .
3. i will miss you ! :(
4. B nak pinjam buku2 untuk sem 2 lepas ni bole tak ? hee
5. B doakan akak dapat sambung degree . alaa confirm la dapat kan . :)
6. tengs sebab jadi roomate B yg baik sgtsgt .


akak comel , tapi B lagi tinggi dr akak . :D
kitorang amik gbr samasama sekali je
dalam masa 4 bulan . percaya tak ? :)



i love you roomate <3



Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment