Wednesday, April 6, 2011

impossible convert to possible

kenapa sekarang ni aku tengok apa yang ada depan mata aku semuanya da jadi POSSIBLE. pelik la . macam mimpi pun ada . benda yang dulunya IMPOSSIBLE dah jadi POSSIBLE . aku tak tau boleh terima dia jadi sebahagian dalam hidup aku atau tak. okay aku mengaku la , mula2 aku mmg okay je dgn dia , sebab bagi aku dia okay la . HIHI . then dia da mula jadi k.o . lepas tu aku pun mcm tak berapa suka la dgn dia . siap block dia kt fb . HAHA . amik kau . macam2 jadi lepas dia ada . haihh . after a month , semua nya da lain. semua org da bole terima dia . n aku orang yang tak tau ape2 . kalau tau pun jadi orang terakhir yang tau. KENAPE WEHH ??
aku macam tak percaya tau tak !! lepas ni aku kena sedia untuk terima dia jadi sebahagian org penting dalam hidup aku . even aku rasa macam mimpi ! errr . pape pun aku tetap akan hormat dia n terima dia dgn hati yg terbuka . insyaallah :)





tak nak perhatian yang aku dapat , dia pulak yang dapat :(

Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment