Friday, April 22, 2011

sakit hati lah siaa

dari pagi smpai ptg . ade je tak kena . mula2 kena sound dgn org tua mulut laknat . lepas tuh siap sound member aku skali . macam cibai la kau nih . kau jaga tepi kain je dah lah . yang kau sibuk nak jaga tepi kain org lain tuh apasal . bodoh sial . cara kau cakap tuh kan memang menyakitkan aku lah tau tak . memandangkan aku hormat kau sebab kau org tua kan , kalau tak aku boleh je sound kau balek . geram je aku tgk muka kau tuh kan sound org dgn buat muka skali . package doh . dah lah aku ni cepat je panas hati . sampai skrg aku ingat muka kau lah org tua ! mmg badi muka org tua nih ! lantak kau lah . aku dah geram sgt peduli hape aku nak ckp ape pun . ape? nak ckp aku kurang ajar ? biadap ? pegi mampus lah muka kau . ade aku kisah . eh kalau kau ada kat tempat aku pun , ntah2 kat situ jugak kau sound org tua tuh balek .

Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment