Tuesday, April 26, 2011

talam 3 4 muka

dua muka sana sini tu macam mana ? alah kau pernah dengar tak orang cakap talam dua muka . haa yang ini bukan 2 lagi dah . dah boleh 3 4 terus . aku paling MINAT dengan orang yang macam ni . suka sampai terlompat-lompat macam monyet . huhh ! kau bila dekat selatan kau macam ini, bila kat barat kau ckp macam itu pulak , bila kat timur kau cakap ini semula , bila kat utara kau ulang balik yang kat selatan . macam hape laa kau ni tau tak . aku ikut kan aje kepala korang ni . tak nak amik serious sangat benda remeh temeh macam ni . aku okay je selagi kau tak buat macam tu kat aku . tak paham lah aku . biar lah orang tuh nak jadi macam mana sekalipun , cuba jangan jadi busy body . jangan suka cakap belakang pasal orang lain . memang terang2 nampak talam 3 4 muka korang ni . tapi ntah lah kan , kalau korang ada cakap pasal aku pun bukan aku tau kan . tak kan nak bertalam pasal aku nak cakap depan2 aku kan . HAHA . suka hati kau lah .


Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment