Monday, May 30, 2011

tak ada pun tak apa

hitung lah lagi bape jam aku jadi puteri untuk satu hari . HAHA . kalau sempat lah jadi puteri , mana tau tak sempat capai umur 19 tahun kan . malam yang bosan nak mampus . ape pun tak boleh . hari yang tak seperti aku jangka . memang tiap2 tahun tak penah dapat pun apa yang aku nak . HAHA . better malam ni aku tidur dgn lenanya lah kan . esok pun class dari pagi sampai petang . saje nak buat2 sibuk kan , padahal mggu pertama semester tak busy pun . lecturer pun tak masuk class lah . bagi aku lah , satu hari yang konon2 nya special ni tak ada makna apa pun bagi aku . cuma aku rasa bersyukur sgt sebab ALLAH panjangkan umur aku untuk hidup . thats all . aku tak macam orang lain , nak itu nak ini . masa kecik2 dulu yelaa macam tuu . hee :) okay , aku nak tunggu siapa agak nya jadi orang pertama dan terakhir wish birthday aku . good night love !







alhamdullilah dah masuk sem 2 :)

Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment