Sunday, July 10, 2011

aku perempuan tak sempurna



salam readers .


tak tau nak mulakan entry macam mana . kita memang tak boleh nak buat semua orang suka kita . ada je yang tak suka even kita baik dengan orang macam mana sekali pun.
okay , aku tak cakap yang aku baik dengan semua orang . tapi aku cuba baik dengan dorang. memang rasa sakit hati juga bila berada pada situasi macam ni . kita tak kenal siapa dia apa semua . tetiba bagi statement yang buat aku sentap. aku memang perempuan tak sempurna . tapi jangan bandingkan aku dengan orang lain . aku tau kelemahan aku, tapi kau tak perlu cari kelemahan aku . tak pe lah , aku terima la benda alah ni semua . nak difikirkan sangat untuk apa?? langsung tak mendatangkan kebaikan. kata2 dan buah pandangan itu tak berguna kalau hanya membuatkan orang lain sakit hati .
so ?


its better than you think about that stupid guy :)




Thanks for reading Handsome and Pretty :)

1 comment:

  1. kalau kita slalu sgt pk apa org ckp memg lama2 kita yg saket ati blek. kite pon pnah rase gak. Just chill k?? Ramai lg nak kawan ngn awak :D

    Btw, nice la u pakai cm HT. Kite wat x pernah jd.sobs :(

    ReplyDelete