Friday, July 29, 2011

siapa makan garam terasa masinnya

kalau rasa tak nak bercampur gaul dengan orang lain, cakap je . senang sikit hati
ni haa . tak payah nak sangka buruk dengan kau. yang aku heran, bila kau
ada hal tahu pulak nak cari kami2 ni. apesal tak mintak tolong
dengan bf kau ke? kawan2 kau yang lain ke ?
gila bangga aku dengan perangai aneh kau ni . kau rotate ktorang, ikut mana
satu yang kau nak hangin . kau ingat hangin kau sorang je boleh tunjuk ?
rasa2 nak tengok hangin aku tak ? tak pe lah aku belum nak tunjuk . sabar je dengan kau ni.
biar kan je, time susah carik ktorg, time senang lupa terus . suka2 hati kau je,
bila nak tegur , tegur. bila nak masam muka , buat muka masam kau mcm asam jeruk tu.
wehhh mak cik , ktorg tak batak nak terhegeh2 dengan kau.
tahu tak ? cuma aku tak suka dengan perangai kau.
bila ada yang kau tak puas hati , mehh sini cakap dengan ktorg. jangan nak buat
perangai macam tu. problem tak kan settle even kitorg tahu , tak de problem sebenarnye
dengan kitorg . hangin satu badan .




ubah lah perangai tu, sebelum aku betul2 muak dengan kau :)



Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment