Wednesday, August 17, 2011

SAIKO

minggu depan gua dah balik umah, cuti raya. haihhh . rasa mcm tak payah raya pun tak pe lah . lupakan pasal gua balik umah , tuh bukan main topic gua pun. apesal pailang sangat ni guna bahasa gua pulak . HAHA . dengan siapa aku geli ? geli dengan perempuan SAIKO . ciri-ciri seperti dibawah :

pertama, dia mesti akan sibuk canang pasal lelaki ni dgn kawan sekelas,
kawan sebilik, kawan SEangkatan dengannya. sibuk nak tau sape name dia,
part bape, budak mana, kolej mana, ada gf ke belum. kau ingat kawan kau tu kaunter pertanyaan ? HAHA.

kedua, kalau nampak je lelaki idaman dia tu , mulah lah macam orang hilang ingatan,
macam kena rasuk dengan hantu jembalang pun ada. tapi tak tau lah hantu apa.
hantu miang tergedik-gedik kot. HAHA . tergedik sana tergedik sini.
mintak kena lempang dengan aku . menyirap je .

ketiga, pehhh dia lah pemenang stalker terbaik lelaki tu. search nama lelaki tu kat facebook sampai dapat. wajiro bin kuduk ke seman bin penyengat ke .
kau hentam je kan janji jumpa muka dia . dah jumpa terus lah add kan.

keempat, lepas lelaki tu approve. kau pun ape lagi . mula-mula
like status, like photo. okay , permulaan yang bagus. tapi tak dilayan pun. HAHA .
even kat facebook dia dah sah2 ada gf, ehh si perasan ni peduli hape.

kelima, paling ketara. dengan bangganya dia save images thay guy from his facebook.
salah disisi undang2 ye mencuri hak orang lain. hihi.
'ouhh hensem nya bf aku', katanya.siap buat satu album dipenuhi dengan gambar lelaki tu.
yang tak boleh blahhh , gambar gegar n kabur macam hape pun dia save jugak. HAHA

keenam, set as desktop background. hilang rindu katanya. HAHA . geli aku dengar.
ape perasan dia ekk bila buat macam ni . taku aku :P

ketujuh, lagi dasyat bila sanggup berhabis duit cuci gambar lelaki tu.
letak dalam album, tampal tepi katil . bila orang tanya, 'siapa ni ?'
BOYFRIEND AKU LAH ! perasan nak mampus. HAHA .

kelapan,lepas berhabis duit. berhabis tenaga pulak. bila berhabis duit, lelaki tu tak nampak
bila berhabis tenaga maybe lelaki tu nampak. MAYBE !
dengan rela nya buatkan assignment dia . alahai bodohnya .

bersambung.......


p/s : tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah
meninggal dunia :)




Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment