Tuesday, June 12, 2012

Bea Rocher Closet

Salam Readers.

Dah lama nak buat entry ni, tapi tak ada masa lah. Hihi, macam busy sangat je. 31 May lepas officially umur aku 20 tahun then tarikh yang sama jugak, aku open Bea Rocher Closet. Shopping online lah kiranya ni. Sebenarnya aku memang minat bisnes-bisnes ni, tapi tak ada kesempatan dan aku rasa ni baru permulaan. Lebih kepada mengisi masa lapang lah kot. Bea Rocher Closet buat masa ni jual kasut, korean dress, tops n maxi dress. Teruja tak dengar ? Haha. Siapa yang biasa shopping online tau lah macam mana kan. Jangan lah bandingkan barang online dengan barang KLCC korang tu. Memang lah lainkan, kalau nak kata mahal lebih baik kau beli je dekat KLCC tu, toksah cakap barang aku jual mahal, okay ? Please take note my dear :) Mehhh lah jemput datang tengok apa yang ada dekat Bea Rocher Closet ni. Harga murah2 bhai berpatutan dengan barangnya, serious gua tak tipu :)








Kvoll shoes





Do come and like our page :)




Thanks for reading Handsome and Pretty :)

1 comment: