Friday, May 14, 2010

**2nd Tag From Amy**

tag lg ea syg? letak soalan je xpyh jwb bleh x.. hehe..
oke2 .. aku jwb laa.. ape2 pun tengs sbb ingt aku .. :)
1. Adakah anda rasa anda hot ?
hot sgt.. sbb skunk nih cuace xmenentu..
malam rase panas laa.. kan kan..
2. Update wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang

3. Cerita pasal gambar nih
ni gbr family my sis.. mase kenduri aqiqah her son 1 month..
wallpaper nye suda tentu laa
wallpaper hak milik tuan punye laptop..
aku pinjam je.. :)
4. Kali terakhir makan pizza
da lme xingt daa.. abg ipar aku belanje.. huhu
5. Lagu terakhir anda dengar
baby by justin bieber..
lgu kt blog aku daaa..
6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini
bukak fb..
7. Selain nama sendiri, anda di panggil dengan nama apa ?
baby..
8. Tag 5 orang
Dell
Pn Mazura
2 oke kan.. xtau nk tag sape lg..
9. Siapa orang no 1 dengan anda ?
my new fren..
10. Katakan sesuatu kepada orang ke 5
xde..
11. No 3 ada hubungan dengan siapa
xde jugak..
12. Bagaimana dengan orang ke 2
die da pun berkawin dgn En.Daeng..
13. Kata kata cinta kepada orang no 4
xde jugak deyh..
14. Berikan 5 fakta tentang orang yang anda tag
2 owg jelaa..
dell-beauty n sweet.. i like her style.. :)
pn mazura-my dear techer yg sgt baik dan sgt sporting..

Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment