Friday, May 14, 2010

**Adamaya The End**

tamat suda citer Adamaya yg ditayangkan kt slot Akasia Tv3 tuh.. best sgt citer tuh..
antare love story yg sgt best penah aku tgk.. bagi 5 star laa kt Adamaya.. hue hue
Adamaya mengisahkan cinte 3 segi antre Maya Adam n Dani..
ishh watak yg paling aku benci suda tentu si Dani giler tuh.. haha..
tp dalam lakonan jelaa..
pandai Faizal Yusuf bawa watak tuh kan..
same ngn Sein bawa watak Adam ngn baik.. Sein xde laa hebat mane n biase
belakon before nih.. tp die bleh watak Adam ngn baik..
compare ngn mereke yg daa lme jd pelakon tuh kan..
laoknan Lisa as Maya pun better dr dulu..
lebih menghayati kot.. hehe.. pandai laa pulak aku nk judges diowg nih.. :)
then aku suke sgt2 kt Amani yg comeyh tuh..
bijak pulak tuh.. haaa tgk kt bwh nih
ade gbr2 diowg mse lakonkan watak msg2..



Adam yg sgt baik,setia,sabar,romantic,luving,hensem..
(ciri2 suami aku msti ade pd Adam.. hehe.. kidding)

Amani yg sgt cute n bijak..


Maya yg sgt cantik,sabar, tp curang la pulak..


Dani .. si gile yg aku benci..
gile bayang,sengal,selfish,curang..


THE END..






Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment