Wednesday, May 12, 2010

**Piala Thomas&Uber**




Smlm lwan dgn Jepun kalah.. ini disebabkan oleh mulut commentator yg trlalu confident kite bleh menang .. siap buat telahan sendiri Malaysia menang 4-1..
sekalinye yg adooo.. mybe Malaysia confident sbb mng free dgn Nigeria..
yg paling aku bosan bile tgk Hafiz Hashim main..
die nk marah bile penonton kutuk tp klu kowg tgk care die main..
aku rase mcm nk bawak tilam n bantal g stadium..
bukan untuk aku yg tido.. tp aku nk suh die yg tido..
sepatutnya xade istilah 'panaskan badan' ..
they should focus on each game..
same laa jugak dgn beregu tuh.. aku xingat name die sape..
bukan lah nk banned tp cume bengang.. kecewe.. aku nih beriye2 tercongok depan tv.. tibe2 kalah pulak.. yelaa aku tau bukan aku yg main
semalam tp usaha tuh kene ade.. then nasib baek laa hari ni lawan Denmark ade yg menang.. melangkah dgn penuh bergaye.. weee
majulah sukan untuk negara!
yehaaaa

Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment