Thursday, May 6, 2010

**Form 6**

bus oh bus!


hari tuh ade check kemasukan ke form 6.. aku masuk kt smk gelang patah.. jurusan kemanusiaan.. rasenye ramai yg jurusan sme..
setelah kecewa ngan kegagalan tak dpt msuk U.. masuk laa form 6.. xde pilihan lain.. em daftarnye 10 may ni..siap kene pkai baju sek lg..
biaselaa form 6 pakai baju kaler kuning tuh.. em nmpak nye kene laa kejar mse nk beli nk baju.. then brg2 lain.. aku cme nk pencil box je n kasut je..
yg len2 tuh ade lg xgune mse beli taun2 lepas..
emmm balek pd topix form 6.. mslhnye ni.. agk2 aku nk g sek ap transpot nye yek.. kete?moto?bus? yg mane 1 idaman kalbu..
huhu.. mane2 pun boleh.. asalkan ade yg nk membawenye.. klu kete.. agk2 sape pulak yg nk drive anta aku.. klu moto aku xde lesen moto pun..
nk menumpang pun nk tumpang sape je..
klu bus.. mungkin boleh jd.. mungkin jugak bus pilihan hatiku.. yelaa tuh je yg paling senang xmenyusahkan org lain..
yg pasti tiap2 hari duit belanje dlm poket kne tebal sket laa ekh.. pegi balek naik public transpot.. oke laa 2..







Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment