Thursday, May 6, 2010

**May**

may dtg lg.. my fav month.. knp aku ske?? ske hati laa.. hehe.. ade byk cerita disebalik bulan may nih..
tp entry nih bukan nk citer pasal aku disebalik bulan may nih oke.. tp tentang mereka yg lahir pd bulan may.. knp aku pilih bulan may,
bukan bulan lain.. sbb aku dilahirkan pd bulan may jugak laa... :)
haaa kt bwh nih kajian mengenai bulan
may dan sikap korg, yang telah dijalankan oleh Yang Berbahagia Dato' Dr. Fadzilah Kamsah..
*MAY*
* Keras hati & tegas.
* Kuat semangat & bermotivasi tinggi.
* Pemikiran yang tajam.
* Mudah marah apabila tidak dikawal.
* Pandai menarik hati & perhatian orang lain .
* Perasaan yang amat mendalam.
* Cantik dari segi mental & fizikal.
* Tidak perlu dimotivasikan.
* Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain.
* Mudah dipujuk.
* Bersikap sistematik (otak kiri).
* Suka berangan.
* Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu.
* Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit.
* Daya khayalan yang tinggi.
* Permikiran yang tajam.
* Pandai berdebat.
* Fizikal yang baik.
* Kelemahan sistem pernafasan.
* Suka sastera, seni & muzik serta melancong.
* Tidak berapa suka duduk di rumah.
* Tidak boleh duduk diam.
* Tidak punya ramai anak.
* Rajin dan bersemangat tinggi.
* Agak boros
agk2 ade x yg kt atas tuh pd dri aku.. ade jugak laa kot kebenarannye tuh.. ngeee..
keras hati, mudah marah,
suke sastera n muzik, xboleh duduk diam..
sape2 yg lahir bulan may bolah laa tgk ade ke x sikap kt ats tuh pd dri korg..
:):)

Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment