Thursday, July 1, 2010

FIFA world cup

fifa world cup dtg lg.. wahhh .. bestttt.. bestss laa sgt..
cnfirm laa bapak aku abg aku ngadap tv je madah.. ngeee
xpe laaa .. nseb bek xtiap tahun ke kan..
huhhh klu x munk laa..
munk xdpt duk dpn tv trus aku nih..
seingat aku fifa world cup nih last mse aku fom3 kot..
mse tuh ingt lg .. geng aku amy,faz,fana,pika..
tp yg fanatiknye faz laaa.. kan.. kan.. weee
emmm.. korg sokong pasukan mane??
mesti msing2 ade pasukan kesukaan sendiri kan..
but,the question is .. bole ke pasukan korg tuh mng.. teeettttt.. :)
aku suke portugal n japan..
aishhhh.. sjak bile aku minat bola lak nih..
xde mknenyer..
nk tau knp aku suke pasukan tuh..
sbbb...........
portugal ade cristiano ronaldo yg hensem.. haha
japan ade honda yg macho.. hoho
klu korg tgk pun msti cair punyerr.. kahkah
betul duhhh xtipo.. =)
tp malang.. due2 da tempah ticket balek.. adehhh
then tgk laa ape yg aku wt nih haa..
sje ngade2 create jersey .. konon2 nye laa kan..
org wt aku pun nk wt gak..
tp aku xpandai nk delete yg 'to create n dot dot.... ' tuh..
gagag



tadaaa ! japan maaa..
jgn mara..
ngeeee






one more .. chaakkkk !
huhhh bangge tuh pakai jersey num 7..
(perasan gyler ).. haha
hahhhh..
skang da tgal bpe pasukan je.
yg mne korg rse dpt pgang piala mahal tuh..????
sape???
sape???

Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment