Tuesday, July 6, 2010

tag ! da lme..

jeng.. jeng..jeng...
jumpe tag nih kt blog cik amy..
even entry tuh da lme n tag ini diwasiatkan untuk aku..
aku wt gak k.. hehe
almaklum laa.. le xjenguk kt sini..
tengs cik amy 4 the tagged syg.. :)
walaupon da lme tag ..
20 things about me .. BEA
*sgt syg dgn org yg dipanggil sbg ABAH,UMI,KAKAK,
ABG NGAH,ABG CHIK,PAK NYEH,BEBY ARYAN..
*tersangat laa cepat kecian kt org lain..
*pemaaf.. alaaa wt pe nk dendam2..
*sangat setia.. haha.. betul laa.. xpcye pulak..
*xsuke subject mate.. sbb tuh dpt result lulus je.. agaga
*penyayang.. syg semua yg ade kt sekeliling aku nih ..
*sgt suke pd kucing.. da byk aku bela.. tp syg asik lari uma je.. haha
*sgt obses mkn ayam goreng.. kfc,mcd.. ayam pasa mlm pun aku bedal laa..
*xkn mkn ape2 mknan yg dicampur dgn durian.. excpt.. BUAH DURIAN saje!
*kuat tido.. madah asik mengantuk je.. ngeee
*xsuke diganggu mse tido.. ishhh
*kuat sedih.. ntah ape2 je.. kne bentak tiggi suare sket sedih.. sengal..
*peminat fanatik LISA SURIHANI & SCHA AL YAHYA..
*impikan blacberry curve.. tp smpai skunk xdpt2.. :(
*sgt benci lelaki yg main kayu tiga.. BENCI ! BENCI !.. kau ingt kau bgus sgt.??
emo pulak..
*sedikit pemalu.. alahai malu2 kucing.. malu i tau.. gaga
*simple dimple girl.. yeayyyy itu aku.!
*sgt cerewet... cerewet..cerewet..
*benci dgn org tgn pnjg.. kemaruk rembat brg org lain.. go to hell laa u ..
*anti pompuan2 yg menggedik/gatal/miang ngn bf aku.. damn ! haha
settle ! cukup 20.. huhhh..
then kne tag 20 org jugak..
haaaa aku nk tag..
dell
mazura
iQa
eiqaa
fane
aina nona
lady elle
mommy pinky
apek
fad
mia liana
wan hazel
dya adriza
cukup laaa tuh.. heee

Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment