Wednesday, December 22, 2010

Meluap darah nak tukar template !

salam readers .

da lama tak update blog ni . haihh . before ni blog aku tersangat laa meriahh kot .
hee . biar laa . aku sukaa . so what ? tp agak bosan laa sbb since aku buat blog ni . aku pakai template yg didownload dari mana2 web . mcm template aku yg before2 ni laa kan . tp bila berblogwalking . ramai pulak yg da tak pakai template mcm tuh . sekarang ramai yg pakai template designer. simple but nice . mana yg kreatif and yg bijak2 IT tuh buat header blog sndiri . gempak weyhh . eh tak payah tgk jauh laa . kawan aku sendiri yg blog die guna template designer then ade header sndiri . cantik sangat . that is amy and dell. 100x like your blog sayang!
heee . tak percaya ? cari blog ni http://detikhari.blogspot.com and http://delldrury.blogspot.com.promote blog dorang jap . :)
oke . back to my story . so , bile tgk kawan2 aku punya header bru tuh kan . aku pun ape lagi .
meluap2 rasa suka aku nak buat header mcm tuh gak .awwwww ! haha. ada sape2 yg bole buatkan header baru untuk blog saya? suka2 kau je . buat laa sndiri . :D . yelaa kan . td aku baru je tukar template aku ke template designer yg aku maksudkan tuh . sangat simple .
auchakkkkk ! nmpak tak ade strawberry yg comel lote kt sbelah tuh . nak ? amik laa . aku bagi free tak payah susah2 bayar . haha . kalau korg nk tau laa kan . aku ni sgt obses dgn blog . bila ada mase free je , habis laa blog aku ni . ntah hape2 aku letak . tuh yg meriah semacam kan . hee. but aku rajin menghias blog je . nk update entry baru , ntah laa . malas yg berlebih-lebihan . tak de laa kan . nk update blog kene ade ayat2 yg bernas untuk ditulis, nnti kang ntah hape2 ayat merapu aku tulis . confirm kene kutuk pulak nnti . da menambahkan dosa yg mngutuk tuh . haha . padan laa muka kau , sape suruh kutuk . :D
now ni blog aku mmg bersepah sikit , esok baru smbg touch up cantik2 . hee . even die bersepah aku ttp nk berblogwalking jugak :)
ahaa . last but not least, wahh mcm ayat nk buat esei bi laa pulak . haha .
i love my blog damn much ! sayang sangat2 tau . *poyo* :D

Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment