Saturday, December 25, 2010

serious aku tak suka !

salam readers .

pagi2 da bangun mcm biasa . tau ape dulu yg aku buat ?
bukak fb . HAHA . tolong laa . pg2 bukak fb ada sape je yg onl . oke . aku tau aku anehaneh . :D
errr . tibe2 teringat perkataan ni . ouhhh mybe rindu dgn org yg panggil aku anehaneh ni kot . =,= . lama da tak cntct dia . tk de laa lama mne wehhh . *over*.:D
oke cukup2 . entry ni bukan nk ckp psl rindu laa hape laaa ye . seriously aku tak suka ! tak suka apa? korg tau tak kt fb tuh , nnti ada je org suka2 letak korg kt group ntah hape2. ehh , kau tau tak aku tak suka . suka2 ati kau je masukkan nama aku dlm list group ntah hape2 korg tuh . buat semakk doe!! da tuh kan , kt chat tuh nnti belambak2 msg dtg dr ahli2 group tuh . kira da dalam satu group tuh kan , kalau dia bukak chat untuk group tuh smua bole baca laa kan . rimas aku ! if group sekolah ke kolej ke aku tak kisah laa kan . yg tuh kita kenal . lagi pun boleh eratkan hubungan silaturrahim . *walawehhh ayat * HAHA. ni ape jadah nye group . benci aku ! haa padan muka aku da leave group bodoh kau tuh . HAHA .


Thanks for reading Handsome and Pretty :)

1 comment:

  1. saya pun tak suka org yang suka sangat chat2 dkt group chat tu. sbb tu saya suka opline.

    ReplyDelete