Wednesday, February 2, 2011

phone , da lama awak tak bunyi2 .

salam readers ..
comelnya phone wane pink kt atas tu . :)
oke now ni aku da jrg dgr phone aku bunyi ringing ke vibrate ke . hee. tp vibrate jelaa biasenya. aku tak suke guna bunyi2 . bencana bunyi laaa . HAHA . da byk sgt bezanya dulu ngn skrg . if dulu phone aku , g mne2 je tak bole tggl, sntiase bertopap ,sentiase ade batery . now ni, phone kemana ,aku kemana. rasa da tak pntg kott . biase laa kan , dolu2 tuu jari jemari ni tak benti tekan keypad . haa amik kau . skrg tekan keypad pun bercinta laa kan. yelaa , batery phone tak de , malas nak charge . credit tak de smpai smggu pun tak pe . hee . ouhh , da biase da kott . tp BAHAGIA laa . yelaa . youu all fikir laa kan . kalau tak charge phone , mengurangkan bil elektrik yg melambung2 kan .kesian tau bukan korg pun yg bayar. hee. kalau tak topap , jimat kan duit korg sndiri gak. tp tuh pun untung laa guna duit sndiri . hee .

Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment