Thursday, March 24, 2011

nampak sangat tak ada jodoh

jodoh pertemuan , ajal maut semua di tangan tuhan .
kita hanya merancang , DIA yang tentukan .
baik tak ayat aku? sejak bila ntah pandai buat ayat puitis ni . HAHA


baru jadi kawan. belum jadi bf, tunang, suami . kalau jadi kawan pun selalu salah paham, sorang ke kanan sorang ke kiri . apakah ? dah nampak dah tanda2 tak ada jodoh kan.
aku atas kau bawah, aku tinggi kau rendah, aku ye kau tak . so whatever !
tak pe la . memang dah tak ada jodoh nak buat macam mana .
macam nak kahwin pulak dah aku ni cakap pasal jodoh . eeeee geli pulak . :)
nevermind , its okay for me .
lagi pun aku dah tak nak dikecewakan lagi . sakit gila woooo .


p/s : stop talking about love bea :)



Thanks for reading Handsome and Pretty :)

No comments:

Post a Comment