Wednesday, September 28, 2011

Contest blog HOT & COOL

salam readers..




okay nampak gbr apa kat atas ni ? CIK BK yg tersayang tag aku lagi. hihi. thank you so much muah muah CIK BK :D

syarat-syarat nak join contest ni :

  • Follow AM blog ( tak wajib)
  • buat entry pasal contest ni ( jangan panjang sangat)
  • pemenang 3 orang :)
  • contest mula dari -- 22/9/2011-20/10/2011
  • hantar link entry tu (bukan URL blog ok)
  • tampal banner sekali ;)
  • 100 bloggers~
  • kalau banyak tag! menang satu doodle!
  • tag 2 bloggers (makesure dieorang tahu)
syarat-syarat nak menang pulak :

  • kemas dan tersusun
  • pandai bodek di entry :D
Blog saya sangat-sangat hot, lebih hangat daripada biasa. ouhh tak lupa entry saya juga cool macam cool blog. saya tak menjanjikan apa-apa tapi saya akan pastikan followers anda lagi ramai lepas ni :D

tag diberikan kepada :

IQA sygg
WAWA comel


done :)



Thanks for reading Handsome and Pretty :)

2 comments:

  1. hehhe.. sayang b.. :)

    blog b memang cool! i like..

    gudlak b

    ReplyDelete
  2. cool macam tuan dia kan ? hihi .
    amin amin . dapat shawl free :)

    ReplyDelete