Saturday, April 28, 2012

Result oh Result

Salam Readers

First, aku nak ucap rasa bersyukur aku, Syukur Alhamdulillah untuk kurniaan-Nya hari ini. Second, untuk umi abah yang selalu ade di benak fikiran walau aku jauh di hujung Johor, mereka inspirasi aku berada di sini. Third, lecturer-lecturer fakulti DIIM, ini lah hasil perkongsian ilmu selama 4 bulan ni walau dikerah tenaga dari pagi hingga ke pagi seterusnya. Fourth, rakan-rakan seperjuangan especially my class JIM1103B, menambah dan menolak apa yang perlu. You guys rock bebehhhh ! Syukur sangat-sangat, secara rasminya result untuk pelajar diploma UiTM dah kua semalam. Nak tau pointer aku ?It's private and confidential :)


 Ehh bijak bebenaa pulok dpt A+, tak tak -.-


Den mampu takat ni jo ehh



Sekali lagi,Terima Kasih Ya Allah :)  


Thanks for reading Handsome and Pretty :)

2 comments:

  1. wah! tahniah b! fsa ade satu paper repeat.. 206.. fsa redha sebab memang dah agak.. huhu

    ReplyDelete